OCPD-OCPS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

OCPD-OCPS

Obsessive-compulsive Personality disorder? Obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis?
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 gediagnostiseerd: OCPD/ diagnosed with OCPD

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 27
Punten : 70
Registratiedatum : 27-03-11

gediagnostiseerd: OCPD/ diagnosed with OCPD Empty
BerichtOnderwerp: gediagnostiseerd: OCPD/ diagnosed with OCPD   gediagnostiseerd: OCPD/ diagnosed with OCPD I_icon_minitimedi jul 26, 2011 9:27 am

Onderwerp: gediagnosticeerd met OCPD. Vandaag om 22: 27

Vandaag ben ik gediagnosticeerd met OCPD.
De psycholoog telde 6 van de 8 DSM IV criteria.
Ik kon toegeven dat ik er 7 en een half van de 8 heb.
We telden maar een halve punt voor dit item:
Ik kan taken / karweitjes delen en uitdelen, maar liefs op mijn manier of op zijn minst wil ik reacties geven op hoe het werk moet worden gedaan en mijn mening geven over klusjes en in control zijn/ ze controleren.. Ik heb moeilijkheden hiermee, maar ik kan werken en samenwerken, maar me ook gefrustreerd voelen wanneer de ander niet het beste doet wat hij / zij zou kunnen hebben gedaan (in mijn opinie)
Wat denk je? Geldt dit item als volledig achtste OCPD punt voor mij?

Laat het me maar weten,
regenboogoog/
rainboweye

Today I've been diagnosed with OCPD.
The psychologist counted 6 out of 8 DSM IV criteria.
I could admit I had 7 and a half of them.
We counted a half point for this item: I can share tasks/ chores, but I like doing it my way or at least giving comments on how the job needs to be done and give my opinion on chores and like being in control then. I have difficulties in this, but I can co-operate and work together, but feel frustrated when the other one didn't do the best he/ she could have done ( in my opnion)
What do you think? Does this issue count as the full eighths OCPD point ?

Please let me know,
rainboweye
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ocpd-ocps.actieforum.com
 
gediagnostiseerd: OCPD/ diagnosed with OCPD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
OCPD-OCPS :: OCPD-OCPS Ervaringen delen persoonlijk forum-
Ga naar: